Isabel
Verhaert

Over mij

Over mij

Veertiger, getrouwd met Wim, moeder van 2 tieners, (plus)dochter, grote zus van 4 broers, creatieve generalist, enthousiast, soms te veel hooi op haar vork nemend, zotte doos, trouwe vriendin van nog zottere dozen, soms ongeduldig, gek van zingen bij Famuse, 20 jaar leidinggevende ervaring in breed HR-speelveld, sinds 2017 trotse oprichter van ValueBel, bezielde loopbaancoach bij K-Onsult , en...

gepassioneerd door het fenomeen talenten.

 

\"Als je de KernTalenten hebt om een appel te worden, word dan die lekkere, zoete, dikke, sappige, knapperige en blozende appel. Probeer niet wanhopig een peer te zijn.\" Danielle Krekels

-

Expertise

Met bijna 20 jaar (HR-)management en leidinggevende ervaring op de teller, ontwikkelde ik een passie voor talentmanagement en het nieuwe leiderschap.

In 2017 startte ik met mijn eigen bedrijf ValueBel waarmee ik van mijn passie mijn beroep maakte.

Iemand die elke dag bewust gebruik maakt van zijn talenten en écht zichzelf kan zijn, is een gelukkige mens, daar ben ik zeker van. En gelukkige mensen veroorzaken veerkracht en groei. Groei voor zichzelf én groei voor de organisatie waarvoor ze werken of

waarvan ze zelf bezieler zijn.

Dankzij Covid stond ik even stil en transformeerde ik mijn legendarische bootcamps naar ValueBizz. Met dit online traject help ik startende en solo-ondernemers om te ondernemen vanuit hun kern.

Daarbij vertrek ik altijd, hoera, vanuit het goud van de ondernemer.: m.n. de persoon die de ondernemer in kwestie is. Want de passie, de...

Wist je dat...

- De naam van mijn bedrijf ValueBel bedacht werd door mijn broer Olivier. Het is een samentrekking van het begrip Shared value en, hoe kan het ook anders, Isabel.

- Shared Value een fenomeen is waar ik mij al jaren in verdiepte als manager in de sociale sector.

- Dit begrip verwijst naar het naar elkaar toegroeien van twee soorten bedrijven. De gewone, economische, winstgedreven bedrijven langs de ene kant. En de organisaties die een breder maatschappelijk en/of sociaal doel probeerden te lenigen langs de andere kant.

En:

- Waarbij de eerste groep meer en meer sociale verantwoordelijkheid opneemt en dus kan leren van de sociale sector.

- Waarbij de tweede groep zich meer en meer waagt aan een gestructureerde en bedrijfsmatige organisatie. En daarbij uiteraard heel wat kan opsteken van de normale economische bedrijven.

- Dat ik deze tweespalt ook aanvoelde bij startende ondernemers die vaak een heel persoonlijke en doorleefde missie hebben met hun bedrijf, maar die het moeilijk vinden om hun warme zielenmissie te vertalen in koud zakendoen.

- Dat ik daarom besliste om hen een soort van shared value traject aan te bieden; ValueBizz dus.

- En dat ik langs de andere kant bedrijven train en coach om meer maatschappelijk verantwoord te gaan ondernemen en bijvoorbeeld meer in te zetten op het welzijn van hun medewerkers.

- Dat zakendoen dus geen vies woord is. In tegendeel.

- Dat ik hier nog uren over kan vertellen. 🙂
Wist je dat
Wist je dat
Wist je dat
Wist je dat

Aanbod

Mijn beste leven

Ik wil het zelf echt NOOIT meer meemaken: leven en/of werken in een omgeving waar ik mezelf niet kan zijn. Waar ik niet gezien word. Waar ik niet uit het behangpapier kom. Waar ik maar 70% van mijn talent, kennis, ervaring, passie, achtergrond, ... laat zien, terwijl ik zooo graag voor de volle 100%  ga. Waar ik “krampachtig” probeer mijn taak naar beste vermogen te vervullen, maar nooit het gevoel krijg daar ook daadwerkelijk in te slagen.
Halleluja! Sinds de geboorte van ValueBel ga ik, volle petrol voor de 100% en is er helaas (gelukkig!) voor mij geen weg terug. 🙂

De échte mens achter de werknemer, student of de ondernemer is steeds het epicentrum van alles wat ik doe. Ik geloof oprecht dat mensen die leven, werken, ondernemen of studeren volgens hun eigen passie en talenten, steeds de rol van hun leven spelen. Door zichzelf in volle glorie te laten zien blijven mensen groeien als persoon en ervaren ze een soort van “moeiteloosheid”. Nét omdat ze dicht bij zichzelf blijven. Tegelijkertijd zijn ze de beste ambassadeurs voor de organisatie waarvoor ze werken of waarvan ze zelf bezieler van zijn....

Mijn tip: